Ászf

Általános Szerződési Feltételek

 

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Luxorya Group Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.luxorya.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 A szolgáltató adatai

 

Név: Luxorya Group Kft.

Cím: 4400 Nyíregyháza, Újszőlő utca 78.

Telefonszám: +3630/ 677-22-09

Ügyfélszolgálati telefonszám: +3630/ …………..

Ügyfélszolgálati idő: 08:00 -17:00

Weblap: www.luxorya.hu

E-mail: info@luxorya.hu

 

Igénybe vehető szolgáltatások

A www.luxorya.hu divatos női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, de a szállítási díjat nem!

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

 

A megrendelés lépései

 

1. A termék kosárba tétele

A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés.

2. Kosár tartalma

Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

3. Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

 

A megrendelés visszaigazolása

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 

A megrendelés feldolgozása

 

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-17:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.

 

 Szállítás

 

A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:

  •  utánvéttel történő fizetés esetén a feldolgozás első napjától,
  •  banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,
  • Barion  és Pay Pal-on történő fizetés esetén az adott összeg beérkezésének hitelesítésétől számított a három munkanap.

A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő átvételre, ajánlott levélküldeménykénti átvételre és személyes átvételre is.

 

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:

Név: 24H Parcel Zrt.

Cím:  1106 Budapest, Fehér út 10.

Telefonszám:  +36 20 224 2424,

Weblap:  www.24hfutar.hu

 

A csomagautomatában történő átvételt biztosító szolgáltató adatai:

Név: FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

Telefon: +36 1 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

 

Szállítási díjak

 

Szállítási díjak Szállítás módjai

Szállítás díja

24H futárszolgálat házhozszállítás

1540 Ft/csomag

24H futárszolgálat házhozszállítás (utánvét)

1540 Ft/csomag + 400 Ft

Foxpost csomagautomata

890 Ft/csomag

Ingyenes szállítás

25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes és nincs utánvétkezelési plusz díj

 

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

 

 

Szállítási határidők

 

 A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

A  24H futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

A FoxPost 2-4 munkanap közt biztosítja a rendelések átvételét.

Az nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.

 

Fizetési feltételek

 

Utánvéttel történő fizetés

 

A Felhasználó a megrendelés vételárát átvételkor fizeti meg, mely esetben plusz díj fizetésére köteles. Ennek díja 400 Ft.

 

Online bankkártyás fizetés

 

A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre a Barion fizetési  rendszerét használja a webáruház.

 

Banki átutalás

 

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: OTP Bank Nyrt

Bankszámlaszám:11744003-24430999

Kedvezményezett neve: Luxorya Group Kft.

Közlemény: rendelés száma

 

Pay Pal online fizetés

 

A Felhasználó a rendelést Pay Pal online fizetési rendszeren keresztül egyenlíti ki.

 

Számlázás

 

A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.

A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

 

 

Elállási jog

 

A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát.

Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól. A Felhasználót kizárólag a termék visszajuttatásának költsége terheli.

A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.

A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.

A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Felhasználót nem illeti meg az elállási jog:

Ezen jogával a Felhasználó –a gyári, gyártási, minőségi hibás termék esetét ide nem értve –egyedül akkor élhet, ha a terméket eredeti csomagolásával, sérülésmentesen, azaz értékesítéshez és rendeltetésszerű használathoz megfelelő állapotban visszajuttatja a Szolgáltató részére, (sértetlen állapotú termék).

A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

  • szakadás
  • folt
  • piszok
  • púder- vagy rúzsnyom
  • más szennyeződés vagy rongálódás.

Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem. Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.

A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.

A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.

 

 Az elállás menete

 

Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára.

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot